lördag 17 maj 2008

En liten kram...


Usch, idag är det en regnig och ruggig dag här. Det är svårt att tänka sig att man låg och solade i bikini förra helgen. Det är fullkomligt iskallt i min lägenhet, 15,1 grader!! Det har varit en vecka med mkt jobb och lite skapande. Ett enda kort har det blivit, men jag kom i alla fall äntligen till skott och använde lite punchinella som jag köpte av Peterlina för ett tag sedan. När jag tittar på kortet så känns det som en enkel version av ett DrNina kort;-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ikväll är det dags för pyssel hemma hos Jaktis, tittar in för lite extra inspiration som jag alltid hittar här. Gillar det enkla och raka i detta kortet, och bröllopskortet i förra inlägget är helt underbart!

Fortsatt trevlig helg!

Kram

Jenny sa...

Härligt kort! O sakerna här nere är också superfina!

fraise sa...

Va?? Bara 15!! grader i lägenheten?? :-o Det låter inte särskilt HOT!! *fnissfniss*

Nina sa...

Gud vad du är söt!!
Tja, det kanske är en gnutta Nina över det där kortet.. ;)
JÄTTEFINT var det i alla fall - men det är ju alla kort som du pysslar!

*kram*

PS. Kika förbi min blogg lite senare ikväll...det kommer en utmaning som jag tror kan passa dig!