torsdag 2 oktober 2008

En salig blandning

Hej och hå, blev påmind om att det snart gått en månad(!) sedan jag uppdaterade sist... Har väl kanske inte skapat i samma utsträckning som tidigare, men framförallt är det nog att jag inte uppdaterat här.
De här två korten skickade jag iväg i en kortswap jag deltar i varje månad hos Annas Scrapbooking. Tyvärr glömde jag fota innan jag lade dem i kuverten. Det översta kortet ser hur snett som helst ut, men det är nog mönstret på det rutiga pappret som inte är rakt...

Här följer en liten kramtag, ett enkelt kort till en 40 åring och ett dito till en norsk dam.




Slutligen vill jag visa en liten bok som jag gjorde till sommarstugan i somras. Jag fiskar en del där och ibland tycker jag att det kan vara lite kul att ha koll på huruvida det nappar eller ej, så jag gjorde en liten "fiskerapportbok";-)




11 kommentarer:

Anonym sa...

Det var snabbt jobbat!
Tur att jag håller koll på dig ;-)
Fiskeboken såg riktigt fin ut, gillar den.
kram Akosen

Anonym sa...

Mycket fina kort, den där fiskeboken var underbar!!

Unknown sa...

så mycket vackert du har skapat!

Anonym sa...

Jätte fina saker du har gjort gillar vekligen din fiske bok .

Anonym sa...

Vilken fin fiskebok du har gjort. Inspirerad att skapa små egna böcker...

Bella sa...

Så fina kort du gjort, och blocket var så fint scrappat det med.
Den sammanslagna tråden är:
http://www.familjeliv.se/Forum-11-240/m36495039.html

Kram från Meli

Unknown sa...

Underbara alster! Fiskeboken är ursöt :)

Anonym sa...

En salig blandning minsann. Va kul med massor av inspiration.

Anonym sa...

Härliga kort och jag gillar verkligen din lilla fiskebok!!!

Anonym sa...

Åååå va´ fin bok. Korten är också superfina. Kjam..

Marie sa...

Sååå snygg fiskebok!