måndag 3 december 2007

Testat oanvända stämplar!




Var på fest i helgen och gjorde då denna enkla lilla tag att hänga på vinflaskan. Stämpeln kommer från Inkido och här har jag bara embossat den. Köpte den för ganska länge sedan men det har inte blivit av att jag använt den.
Kortet skickade jag iväg idag till ett par kompisar som just flyttat in i sitt första hus. Husstämpeln är från Magnolia och Värmlandsstämpeln kommer från Annas Scrapbooking.
Jag snöar lätt in på att använda vissa favoritstämplar och det är så skoj när man gör ngt med de där som bara blivit liggande i lådan. Har du några sådana;-)?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad snyggt! :P

Anonym sa...

Nu försöker jag mig på ett inlägg igen... Har ett par oanvända stämplar som ligger och "skräpar"... Fast det kan juh iof bero på att jag är nybörjare och inte har hunnit med än. Det tar juh sån tid för mig med varje kort...
Förresten känner du nån med ett Biographyalfabet? JAAA det gör du!!! Nån skall få ett i julklapp... :D

Anonym sa...

Visst har man såna stämplar.... Har en del som ligger, de är jättefina, det är bara det att jag inte kommer på något att göra med dem. Kanske kan det bli min egen mellandags-utmaning :)

Du har gjort väldigt fina kort iaf (allt rättvänt denna gång ;) )

Anonym sa...

Hmmm, jodå... det finns väl en och annan sådam stämpel här hemma i lådan.... :-)
Fina kort du har gjort!

Therese sa...

Ja några oanvända stämplar finns det allt..:) de är inte ens EZ monterade.. Jag är uppe i ca 70 kort nu om jag inte minns fel. Ska ta tag i tändsticksaskarna och ljusen nu:D
Fina kort förresten!:D