söndag 25 maj 2008

Dt alster till Annas Scrapbooking





Den här månaden var Anna snällare och vi fick vara med och välja ut egna papper;-) Jag valde papper ur en av Fancy Pants nya kollektioner. På min monokromatiska layout är dock cirkeln urklippt från baksidan av ett cosmo cricket papper. Det här var för övrigt första gången som jag medvetet försökte scrappa i en endast en färgton. Det var riktigt skoj och det enda jag fuskade med var den bruna pennan på biljetten, prövade dock med vit först... Båda layouterna kommer så småningom om att hamna i min BOM, som så sakteliga börjar att få lite mer innehåll.
I torsdags var Monika från Metalimo hos Anna och delade med sig av sin erfarenhet. Jag blev helt såld på hennes sätt att scrappa. Jösses vad den tjejen är duktig på att texta. Hon visade upp flera layouter där hon blandat olika sätt att skriva och trots att jag bara skrev lite grand på hund layouten så hade jag Monika i tankarna när jag gjorde det. Om jag får önska någonting så vore det att ha hennes handstil som en font...
Lämna gärna en kommentar innan Du går - jättekul att se vem som kikar in!

12 kommentarer:

Lotta sa...

Vilka fina alster. Gillar verkligen LOen i vitt.....så snyggt!

Anonym sa...

Gillar kortet mycket, måste liftas vid tillfälle. . .Man behöver mycket tid i denna hobby ;o)

Ida sa...

Fina saker du gör! :-)

Julia sa...

kikar in från scrappiz :) Massor med fint härinne!! Din blogg hamnar genast i min favoritlista :D

Anonym sa...

Snygga LOer du har gjort!!! / Elin

Anonym sa...

Idag har jag tittat in hos dig... De händer ju faktiskt rätt ofta. Du är en stor insperations källa för mig. Tyvärr så är jag dålig på att kommentera. Får väl skylla på att tiden inte riktigt finns. De var så fint med helt vita Lo´s. Det måste jag nog testa någon gång. Jätte härliga grejer som alltid. Kram

Anonym sa...

WOW vad mycket find du gjort sen jag var här sist!

Vad duktig du är!

Jättefina Alster!
Du är så noggrann osså.

Din blogg hamnar bland mina favissar nu!

Anonym sa...

Här händer det saker! Måste testa att scrappa monokromatiskt, din LO är riiiktigt snygg! Kortet är också jättesnyggt, ugglan är underbar och upplägget kul. Gillar det diskreta hjärtat på vovve-lo:n, och kul att se din handstil, du skriver ju hur fint som helst!

Anonym sa...

Nu har jag uppdaterat, utan kommentarer ;0)

Therese sa...

Hejsan!! Vilka fina alster du gjort! Gillar den monokromatiska jättemycket!!! kram

Unknown sa...

Underbara alster - som alltid! Den helvita LO´n är bara så snygg!

Anonym sa...

Jag gillar verkligen kortet med ugglorna. Förresten bloggen är uppdaterad med 2!!! inlägg =0)