tisdag 26 januari 2010

Välkommen till världen





Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade här och det har sin lilla förklaring. Söndagen den 27/12 föddes äntligen (bf+19) vår son, Axel Wiklund. Sedan dess har tillvaron sett lite annorlunda ut, men inte desto mindre underbar! Kortet ovan har jag skickat iväg till den goa personalen på förlossningen. Jag vet att flera efterfrågat bilder på den lille mannen, men vi har ännu inte landat i huruvida vi vill publicera bilder på honom eller ej. Så ni får hålla till godo med en bild på hans fot så länge...

6 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Nääämen oj en liten ny människa:)..stort grattis till er..
kram..pia

Anna sa...

Ett jätte stort Grattis till lille killen.
Hade mina aningar när vi såg senast.
Stor kram och sköt om er.

Tesa/Therese sa...

Grattis till underverket Diane. Hoppas jag stöter på er snart så jag får se den lilla. Ta hand om er. Kram Tesa

TesaB sa...

Underbart fint kort! Och vilken fot sen! Ser fram emot att få träffa er!!!

Miss Goldie sa...

Grattis till lillkillen!

Amandula sa...

Hej! Nu har jag också hittat till din blogg :D Stort grattis till lillkillen!

Hälsn. Mia (mamma till Nova som gick på Bojen)