lördag 13 februari 2010

Härliga helg!





I dag är det verkligen en ljuvlig vinterdag och man blir glad bara av att titta ut. Borde nog se till att bege mig ut också;-) I veckan snabbaltrade jag en chokladkaka som jag tänkte ge till sambon i morgon. Jag köpte även ett presentkort på thaimassage och petade in innanför kartongen. Nu har jag dock väldigt svårt för att låta bli att ge bort något som ligger hemma och väntar, så han fick den redan igår... Således är jag typen som gärna ger födelsedagspresenten kvällen före bara för att jag inte orkar vänta *skratt* Nu var jag visst inte den enda i hushållet som skaffat en present - jag fick ett par jättefina silverörhängen från Thomas Sabo, me like!

2 kommentarer:

♥ Pia... sa...

hej...vet flera som inte kan hålla sej till rätta dagen*blink, blink*..du gör så vackra kort..de är favoriter hos mej..skulle behöva gå en kurs hos dej..kanske något du redan gör..håller kurser kanske?... ha en fin dag..pia

Morfen sa...

Åh jag har också jättesvårt att hålla mig... Har köpt en varsin gullig nalle till barnen de ska få och det var SÅÅÅ nära att de fick dem till läggning, men jag klarade det! :D
Vilka otroligt fina örhängen. :D
Du förresten, träffas vi på träffen i Karlstad? Kramis