fredag 19 februari 2010

Skapa utan beslutsångest!

Som rubriken lyder så är det just det jag får göra numera. Vanligen sitter jag och funderar hit och dit på om jag ska den eller den dekorationen och om den ska sitta där eller där. Faktum är att det var ganska skönt att slippa fundera så mycket. "Hejkortet" blev jag mest nöjd med och det for iväg på posten till Dans farmor igår. Förresten, är det nån som har koll på vart man kan köpa bokstäver i stil med de jag använt på nedanstående kort? Gillar dessa skarpt men nu börjar vokalerna bli en bristvara...




7 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Hej vilket vackert kort..var får du tag ialla vackra dekorationer...ha en trevlig helg..PIA

Bettan sa...

Underbar stil på dessa kort!
Hoppas du får en skön helg!
Elisabeth

Vivvo sa...

Taaack för den sjukt fina kommentaren i min blogg!

och nu när jag ser dina verk så rodnar jag ju.

Du är ju jätteduktig!
Så fina saker du gör!

Här kikar jag definitivt in fler gånger!

kram

Mina Eviga påhitt sa...

Hallå där vännen min! Snygga kort...som alltid! Du är så duktig! Det finns stämplar i olika typsnitt, jag har en uppsättning som jag har köpt på Clas Ohlson. Men det kanske inte är vad du söker.
Kram på dig!

Scrap by Heart sa...

Underbart kort! Jag gillar färgerna och att bokstäverna ser ut att sitta på canvas.
Jag har också ett sett med liknande bokstäver från Clas Ohlson.
Tack för inspirationen!

LadyDi sa...

Eva och Scrap by heart: Tack för era kommentarer. Tyvärr är det inte stämplar jag är ute efter utan ark med färdiga bokstäver som liknar dessa. De här är alltså tryckta på de små "tygrektanglarna"
Kram

Heléne sa...

Wow! Du har gjort underverk med de där papprena, såå vackra korten är! Dina bokstäver kan jag tyvärr inte hjälpa dig med, men jag har canvasetiketter i samma stil som väldigt gärna skulle vilja flytta hem till dig ;) Ha det fint! Kram H.