söndag 8 februari 2009

Änglarum i Kil

Förra fredagen besökte min sambo och jag Änglarums butik i Kil och det var en underbar upplevelse, jag skulle kunnat gått där och njutit i timmar... Vanligtsvis brukar det finnas delar av en inredningsbutiks sortiment som tilltalar mig, men nu tror jag baske mig att jag gillade det mesta. Det märktes att Mia kan sin sak för allt var mkt smakfullt presenterat med många egna lösningar. Hon hade t o m shabby chicat proppskåpet;-)

Nu tänkte jag visa vad som fick följa med hem och vart det slutligen hamnade...


Här är våra fynd samlade på ett fårskinn, som inte hörde till inköpen.



Fatet, korset och den lilla hängande kronan hamnade på chiffonjen i köket.



Hjärtat fick samsas med lite kanel och spets och blev till en dekoration på en bok...


Kransen, som Mia för övrigt stod och gjorde under tiden vi var i butiken, pryder numera dörren till klädkammaren.

Slutligen är det lyktan som hamnade på ett bord i sovrummet. Jag är jättenöjd med alla sakerna och jag kommer definitivt att besöka Kil fler gånger;-)

5 kommentarer:

Rummet för välbefinnande sa...

Åhhh, men tack snälla du....
Jag blir alldeles rörd när jag läser ditt inlägg!
Vad fint det blev med sakerna och det lilla bordet som du ställde lyktan på är ju helt underbart!!! Så kul att kransen fick sig en plats också *ler*
Hoppas jag får se er snart igen!
Har kikat på dina urvackra paket och kort - du är så duktig!!!
Tänk, jag tror verkligen att du skulle tycka om min vännina Hannes blogg limogglitter.blogspot.com
Kika in där så tror jag du blir helt såld :-)
Tack än en gång för ditt fina inlägg och ha det riktigt gott!

Anonym sa...

Jag är kär i den lägenhet :P
//Busan

Ulrika sa...

Wow vad mycket fint! Tack för inpsirationen, inte för att jag tror att det någonsin kommer att bli sådär Sköna Hem-fint i mitt lilla hus, men man kan ju alltid försöka!

Noll54/Eva-Karin sa...

Lycka till hos mej!

Glad alla dag!
E-K/noll54

Anonym sa...

Det finns något till dig i min blogg :)