lördag 21 februari 2009

Vintage



Vintagetrenden har smugit sig över från min inredning till mitt skapande;-) Flickan är min första fotostämpel och jag bara älskar den. Det känns som om att det är en stämpel som fyller upp ett kort själv, behövs inte så mkt annat. Korten har jag gjort till kortswapen hos Annas Scrapbooking och de kommer att hamna på lådan idag.
Jag har även fastnat i att göra tändstickaskar, superenkelt och kul! Vi lider numera ingen brist på tändstickor här hemma, har askar i varje rum;-)

Söta Agneta har givit mig en utmärkelse också och man kan inte annat än glädjas åt hennes motivering: En underbar kreatös och en underbar människa som jag är glad att få kalla min vän. Tack Agneta, det värmde!

5 kommentarer:

Bettan sa...

Kanonsöta askar och stämpeln är ju bedårande :-)

Anonym sa...

Vad fina saker du har skapat :-)

Articsisters sa...

Hej!
Har varit borta ett tag från scrapsurfing så nu insupar jag allt nytt jag bara kan få in.

Ljuvligt vintage och flaskan här nedan..WOW:..

Lisbet

ZozzosLiv sa...

Såå underbara alster du har gjort!!!Jag älskar vintage:-)

Unknown sa...

Underbara alster!