onsdag 23 april 2008

Finn ett fel...


Tja, strandkanten är väl inte den ultimata dumpningsplatsen för en gammal bilfälg precis.
Är dock väldigt förtjust i själva fotot som Johan tog under en morgonpromenad i centrala Karlstad. Min layoutproduktion går inte på högvarv, men när jag väl gör en så kommer automatiskt suget efter fler. Behöver däremot bli bättre på att framkalla kort. Jag ser erbjudanden till höger och vänster, men det räcker ju inte attt bara läsa om dom... Nu ska jag ta och packa ihop lite scrapsaker och bege mig av för att träffa DT teamet hos Anna Scrapbboking. Vi ska pyssla tillsammans och Anna bjuder även på mat, mums!
Förresten, ni missar väl inte att hänga på min topplisteutmaning som jag kör hos Anna nu under april månad. Ni har fortfarande ett par dagar på er att skapa, då deltar ni i utlottningen av ett pris för 200 kr.

6 kommentarer:

Miss Goldie sa...

Otroligt snygg LO! Gillar allt - färgkombinationen, dekorationerna, fotot! Väldigt läcker! Otroligt hur en sån ful sak som en bilfälg faktiskt kan bli snygg :-)

Anonym sa...

Kul att skap kring något sådär både vardagligt och lite udda. Väldigt fint kort och snygg LO.

Anonym sa...

fniss så kul... gillar din stil och färgerna massor... kul att ha hittat till din blogg...

kramar Jorie
www.yolis.blogg.se

www.mariante.se sa...

Men så läckert!
Gillar allt jag ser, från fotot till upplägg, färger och rubriken som är så cool!
Ha en underbar värig och kreativ helg

Anonym sa...

Jag håller med dig, det är ett heltufft foto. Du har verkligen kombinerat det med snygga papper också till en snygg layout. Kramis!

Lotta sa...

Men GUD vilken tokhärlig LO. Upplägget är ju kanon, kul foto, färgerna och rubriken.....ja hela LOen är bara WOW!