tisdag 1 april 2008

Månadsutmaning







Den här månaden håller jag i utmaningen hos Annas Scrapbooking. Det handlar om att göra en layout som innehåller någon form av "Topplista". Priset du kan vinna är ett hemligt paket med saker från Fancy Pants nya kollektion till ett värde av 200 kr. Se nu till att surfa in på
Annas blogg och läs om hur du ska göra för att delta.

Sporttokig som jag är så valde jag att göra en layout om vilka 5 sporter jag helst ser på tv´n. Ganska färgrik layout för att vara mig va?

11 kommentarer:

Heléne sa...

Bra jobbat Diane, vilken härlig sida med massa fina detaljer & finesser! Galet färgglad LO och galet kuliga foton! :-)

Anonym sa...

Den är ju helt tokigt underbar!!!!!!!! Tror du kan få den till butiken innan torsdag för då kommer Inkido på besök runt lunch och det skulle vara kul att visa den för Kristian:-)

Anonym sa...

Vilken härlig LO! Ock kul idé!

Anonym sa...

Uuunderbar LO! Härliga färger och kul upplägg. Ska absolut kolla in Annas blogg och försöka hinna skapa nåt!

Kram

Anonym sa...

SHIT vilken fin Lo:s du har gjort jag kan knappt slita ögonen från den!jag hejar verkligen på dig tycker den är helt underbar!!Hur har du gjrt så den går att öppna!??
tycker det va en hel kul ideé den vill jag härma en dag!:)

Anonym sa...

Va fin den är,"ren" o med mysiga detaljer!!

E sa...

Oj vilken kul och fin LO! Mycket färg och detaljer men ändå stilren. Kanonsnygg! Kul utmaning, den skulle jag gärna scrappat men åker på semester i drygt 3 veckor på fredag så jag hinner nog inte.

Lotta sa...

WOW jätte fint

Erica sa...

superfin LO!! Gillar alla detaljer.. kul idé med topplista. Och vad mycket fint scrapgodis du inhandlat på mässan!! :-)
Ha en trevlig helg!! :-)

Theresa/Tette sa...

Den här LO:n är verkligen helt otroolig - jättefin och vad många detaljer!!!
ha en bra dag.

//Tette

Marie sa...

Tack för hjälpen, sâg allt klart och tydligt efter du gav mig länken :-)