lördag 29 mars 2008

Rapport från mässan






Nu är jag hemkommen efter en tripp t.o.r. till scrapmässan i Gbg. Det har varit en lång dag, men ack så skoj det är att shoppa. Vi hade 5½ tim på oss och det behövdes - var otroligt mkt folk och långa köer till de flesta ställen. Framåt fyra lättade det något och då kunde man ju iof köpa det man sett tidigare men inte orkat köa för. Vi hade en liten tävling på bussen där vi fick gissa hur mkt vår buss skulle spendera sammanlagt. När vi begav oss av hemåt fick alla skriva ned hur mkt de handlat för och vi landade på lite drygt 60 000:- (jag hade gissat 74 000 kr) Räknade ut att det blev ett snitt på 1250 kr/pers, men då gjorde jag ingen skillnad på barn och vuxna. Själv hamnade jag dock över medel...;-) Jag vet att flera är nyfikna på vad som fick följa med hem och här har jag lite bildbevis.
Jag vill skicka ett tack till Veronika som anordnade vår resa och tack även till mina närmaste medresenärer. Det var även himla skoj att möta flera av de scrapkontakter man har via nätet, ingen nämnd och ingen glömd. Kram

10 kommentarer:

Anonym sa...

Vad mycket snyggt du hittade! Har inte orkat fota mitt ikväll, gör det kanske imorgon istället. Är lite avis faktiskt att ni fick shoppa när det lugnat ner sig, får planera det bättre till hösten :-D

Kram

Anonym sa...

Så mkt kul du shoppat. Sitter nu o försöker göra ngn slags shoppinglista till imorgon då jag ska dit.
När jag nu inte kunde åka idag hoppas jag iaf att det är lugnare imorgon ;-)

Marie sa...

åh så mycket skoj!

Anonym sa...

Wow, så mycket kul du hittade!
Kram! Stina

Anonym sa...

WOW så mycket fint du hittade!
Kul att träffa dig "på riktigt" också o prata lite. Synd att jag mådde kasst det mesta av dagen men jag hade gansk atrevligt ändån.
Älgen var så fin, påhittigt!
Du gör så fina kort!

Kram

Anonym sa...

Tack själv, jag hade en enormt roligt resa!
Roligt att få se bilder på dina fynd! Mycket spännande där!!
Jag har precis fotat och ska blogga mina saker också om ett tag!

Halva nöjet är att få komma hem och botaniera bland det som har kommit med hem!

TesaB sa...

Åååhhhhh vad mycket fint!!! Ser att du köpt en retro-flower punch! GRATTIS!!! Det är bästa köpet för mig någonsin! Och en massa Diane-papper ska bli trevligt att se dem i användning!!!

Marja sa...

Ohhh läckra saker!!

Tack för res och mässällskap

Kram Marja

Lotta sa...

Åh, vad mycket snyggt du har köpt på mässan......kul att se. Vad många stämplar.

Theresa/Tette sa...

Vad mycket fint du har köpt och lite avis blir jag - hade också velat vara där. men det får bli en annan gång!
//Tette