fredag 21 mars 2008

Titta vad som just flyttat hem till mig





I brist på scrapalster tänkte jag visa lite inköp istället;-) Var till Annas igår och botaniserade lite bland BG´s nya papper, lovely! Den lilla bandasken föll jag som en fura för och det lär bli några fler färgkombinationer vid nästa shoppingtillfälle... Gällande stämplarna så hade jag värsta beslutångesten för vilket ark jag skulle köpa, det fanns sååå många fina. Var lite sugen på motiv från England och Italien, men så blev det löv istället...

4 kommentarer:

fraise sa...

Vilka härliga najsiga inköp du gjort.. Blir sugen på scrapshopping själv. GLAD PÅSK på dig också!!! :-)

Unknown sa...

Åh, så mycket fint! Den där bandboxen ser hur läcker som helst ut :)

Anonym sa...

Oj jag är INTE avundsjuk...*muttrar*..jag vill också ha så där fina stämplar....*muttrar*.. :-)
Vilka fina kort du har skapat och namnskylten till mässan var ju bra för härlig.
Sussilull

Tettiz sa...

Åh, den där bandasken... *dreglar lite grann* Vad är det för tillverkare på den? *måste ha* :D