onsdag 26 mars 2008

Min namnskylt inför mässan och några kort




Tiden bara springer iväg och till helgen är det äntligen dags för mässa, härligt. Visar här en bild på älgen jag kommer att ha på mig och jag hoppas verkligen att ni kommer fram och säger hej om ni ser mig. Jag kommer att vara där hela lördagen. Ska du dit?

Tackkortet är till några släktingar i Canada och ska skeppas iväg tillsammans med en skiva med de 1800 bilder jag tog under vårt besök i somras. Det andra kortet är till min systers son som fyller 10 år på fredag, snacka om att tiden går fort...
KRAM

4 kommentarer:

Katrin sa...

Vilken übercool namnskylt! Korten var också läckra! Kul att de var så olika!

Lotta sa...

Du gör så snygga kort, som vanligt. Kortet med lövet på är ju sååå fint. Har du maskat på den?

Anonym sa...

Haha, vilken cool skylt! Ska absolut spana efter den på mässan!
Och superfina kort har du också gjort, gillar speciellt drak-kortet, helt underbart!

Hoppas vi ses på lördag!

Många kramar

Lotta sa...

Ang. kommentaren i min blogg....

Hehe, nä Gunnar är min sambo.....inte lätt för dig att veta:)