söndag 29 november 2009

1:a advent

Hej hej! Blev lite sugen på att blogga och kunde inte bestämma mig för vad jag skulle blogga om, så det fick bli ett litet potpurri;-)

I likhet med förra året så kör jag med blockljus som adventsljus och de bor på spiselkransen.


Kan man tänka sig, ett brunt julkort...



Två beställningskort till en arbetskamrat. Det nedre får ni bara se halva av för jag hade inte lyckats tagit något okej kort innan jag levererade det.


Slutligen en bild på det ljuvliga kakfat jag fick av några arbetskamrater när jag fyllde år.

3 kommentarer:

Bettan sa...

Helt underbara kort du gjort! Älskar stilen på dem :-)

FridaK sa...

"Tomten" som där man bygger =0)

Lotta sa...

Hej Diane! Den där mallen med siluetten av två fåglar på en gren som du hade i ditt en akort skulle jag gärna vilja lägga vantarna på :) Jag håller på med klippkonst, jag har två mallar från skåne men inga fler och de där fåglarna var fina, klippkonst var enligt gammal tradition stort i skåne, liksom i baltstaterna Ryssland och Kina och ja säkert på många andra håll i världen... Mvh Lotta Badh Ekelöf