onsdag 17 mars 2010

Hipp hipp hurra!


Idag har vi ett födelsedagsbarn här i hemmet, sambon har uppnått den aktningsvärda åldern av 27 år;-) Han ringde igår kväll och sa att han var på väg hem från Oslo en dag tidigare och det innebar att jag fick skynda mig att göra ett kort. Jag hade tänkt att pyssla med det idag, men nu fick det bli en snabbare variant istället. När jag tittar på kortet nu så finns det två saker som stör mig: att det rivna pappret inte är högre i vänsterkant så att det går hela vägen upp och att rivningen skulle varit lite djupare.

2 kommentarer:

VeronikaP sa...

Kortet är jättefint, men jag kan hålla med dig om dina tankar om det rivna pappret.
Men jag hade itne tänkt på det om inte du påtalade det... :-)

Anonym sa...

Hej tjejen!

Jättefint kort! =)

Jag sitter just nu & väntar på postis så jag är alldeles nervig, haha! Har beställt ett bamsepaket från skaparlusten för 2000 kr så nu ska det bli en riktig scrapparhelg hade jag tänkt! ;)

Inte nog med det så har Stella cc i helgen som jag & en scraptjej somn oxå kommer härifrån ö-sund tänkte vara med på. Är det ngt du ska vara med på?

Ha en trevlig helg, kramar Ulrica