lördag 6 mars 2010

Mässa


Idag har jag varit på Svensk Scrapbookings mässa här i Karlstad. Det var 14 butiker samlade och utbudet var stort, härligt! Jag försökte hålla igen på shoppingen men det gick väl sisådär... Väl hemma var jag så inspirerad att jag plockade upp sakerna direkt och gjorde ett enkelt kort. Trollsländan är utklippt från ett Graphic 45 papper, gillar dom! Dagens bästa köp var en stjärndie från Spellbinders. Det är ngt jag velat ha länge och som fanns med på min inköpslista, som jag för övrigt tappade bort och det innebar att jag fick köpa vad jag ville istället *skratt*

10 kommentarer:

Mrs X sa...

Wow, vilket kort!! Blir så avundsjuk, jag vill också gå på mässa! ;)

Miss Goldie sa...

Stilrent kort som passar till nästan vilket tillfälle som helst. Jättefint!

Bettan sa...

Kanonsnyggt kort :-) Önskar en mässa till Norrköping nån gång :-)

Mill@n sa...

Mycket snyggt!!

Pyzzlan sa...

Vilket underbart kort! Så enkelt men så varmt och välkomponerat. Jättesnyggt!

ZozzosLiv sa...

Vilket läckert och stilrent kort!!:-) Kram

Anonym sa...

Hej Tjejen!
Wow vad mkt fint du skapar! =) Tror inte jag varit in till dig förut, men jag kommer aabsolut tillbaka! =) Välkommen att hälsa på hos mig oxå.

Får jag fråga vilken mässa du varit på?

Ha en skön dag, kramar Ulrica

Maja Stokk / eyovine sa...

Jisses så snyggt!!! Stilrent och välarbetat.

Kramiz Maja

Ulrika sa...

Hemma från mässan och helt slut ... vilken underbar helg det har varit! Jättekul att träffa dig där också, båda dagarna! :D

Underbart kort, verkligen. Missade de där spellbindersdiesen men hittade några andra som fick flytta hem till mig. Shopping är ju kul! :)

Kram!

Heléne sa...

Himla fint kort, snyggt med knapp & snöre-dekon :) Du får göra blyertstreck till gossarna där de får hålla sig i fortsättningen + att ni måste ju synka "typsnitt".. :) :) Ha det gott! Kram H