lördag 6 mars 2010

Snabbare än snabbast!



När jag laddade upp fjärilskortet på datorn så döpte jag det till snabbare än snabbast, för det tog verkligen inte lång stund att göra. Fjärilarna är en enda lång stämpel som jag köpte på mässan i Leksand 2008, men som jag aldrig använt förut. Vet att jag funderat på att klippa isär den men det har jag släppt nu. Ibland är det skönt att ha ngt som fyller ut ett kort själv och som man kan använda om man behöver att fixa ngt fort. Det andra kortet vet jag inte vad jag ska ha till, men jag var så sugen på att göra nåt med wellpapp och frimärke. Inspiration till det fick jag av alla Gbg - Kiel layouter jag sett under veckan;-) Känner att jag har hur mkt inspiration och skaparlust som helst just nu men tyvärr har jag gått och fått ont i ryggen igen och det gör att jag inte orkar sitta några längre stunder. Ska ge det några dagar men sen måste jag nog se om jag kan få nån massör att lösa upp mina knutar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej igen!

Verkligen superfina kort! =) Jag frågar igen då du kanske missademi fråga =) Vad det var för mässa du varit på?

Ha en bra dag, kramar Ulrica

Bettan sa...

Riktigt härliga kort, vad gör det att de går snabbt att göra, när resultatet blir så bra :-)?
Tråkigt med ryggen, hoppas den blir bättre snart!
Trevlig kväll!
Elisabeth