torsdag 8 november 2007

"Ögonblick"


Den här layouten har legat sedan i somras p g a att jag skickade in den till scraptidningen, men då jag inte hört ngt lär det va lugnt att lägga ut den. Kommentaren jag återgett var en av semesterns mest minnesvärda. Vi var och fiskade med ett par kompisar då deras 4-årige son yttrade följande: Mamma, om du trillar i elden och börjar brinna, då måste du hoppa i havet och då kanske du drunknar. Då måste vi leta efter en ny mamma... Livet är allt bra okomplicerat när man är liten;-)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Nä, så gullig kommentar - var får de allt ifrån?:-D Och LO.n älskar jag, underbara färger, gillar din stil massor!
Kram Marie

Jenny sa...

Haha ja det var nog en av de skönaste kommentarer jag läst :-)
O vilken snygg LO! Älskade både färger och upplägg! 10 av 10 möjliga!

Sofie sa...

Haha.. ja, du vet vad det ska gå runt i ett barns huvud :-)

Claudia79 sa...

Hahaha ja det var "roligt" sagt, klar logik i ett barns värld! Jättefin LO fö!:-)

Anonym sa...

Jättefin Lo, och vilken komisk kommentar. Ungar :-D

SasSa sa...

Härlig kommentar, det märks att de tänker de små liven. ;-)
Gillar layouten massor! Allt var så harmoniskt. Skitsnyggt!
Måttbandet är det köpt så eller måste man fixa sånt själv?
Kram SasSa

LadyDi sa...

Tack för alla goa ord!
Sassa: Måttbandet kommer från ett papper. Jag har bara skurit av en rad. Kollade upp det och det heter "Mesurement" och kommer från 7gypsies.