fredag 30 november 2007

Veckans scrapskörd










Idag skällde en arbetskamrat på mig för att jag inte uppdaterat bloggen på hela veckan, så nu tänkte jag drämma i med hela veckans skapande på en gång. Nöjd nu A-K? ;-)
Först ut är kortet jag gjorde hos Annas i helgen. Därefter följer några bilder från pysslandet under skyltsöndagen. Korten och en del av askarna tillkom under de timmarna. Har för övrigt sålt ett 40 tal askar på jobbet, men nu tror jag att det får vara bra.

Gjorde ett enkelt tackkort till en konstnär vi samarbetat med i ett projekt på jobbet. Inte alls nöjd med det, men så är det ibland. Avslutningsvis är det en bild på en julpåse jag svängde ihop efter inspiration från denna tjej.

Puh, det var nog allt för denna gång. Förresten, gjorde ett grattiskort också en kväll som jag aldrig fotade, men jag såg att tjejen som fått det lagt ut det på sin blogg. Ni hittar det här och det är lätt att se vilket som är mitt för jag lyckades stämpla "Födelsedag" upp och ned, suck!

15 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Men shit vad mycket fina saker du gör!!! Dina askar är ju helt underbara!!! Förstår att du sålt bra av dem! Blir lite sugen att prova!!! Kram!

Minkamera sa...

Åter igen har du gjort helt fantastiska alster!!! Jag är lika imponerad varje gånr:-)

Unknown sa...

men oj så mycket fint du har i bloggen!!!

Therese sa...

Hej!
va mycket fint de va här då!:D
Har du nån beskrivning på den där påsen?:D

Katrin sa...

Så mycket fint!
Här kommer jag definitivt kika in igen!!!

Anonym sa...

Vad häftigt att ni satt där och scrappade!! Jag är impad att du kunde fokusera och skapa där.. :D Jättefina askar och kort ju!! Kram!

Anonym sa...

Vilka härliga tändsticksaskar!! Både de här senaste och alla tidigare du gjort. Det blir något att prova när julkorten är klara.

Adventshälsningar Ingela G

Ulrika sa...

Du är helt otroligt duktig! Jag får lust att gå och pyssla själv när jag ser allt fint du gjort. Tack för inspirationen!

Anonym sa...

Gillar verkligen dina askar kanonfina!

Anonym sa...

Men så mycket fint!!

SasSa sa...

Fantaskitska saker du gör Vene! Ser ut som ni hade mysigt på skyltsöndagen.
Kram SasSa

Anonym sa...

åh så fina saker du gjort .. jätte fint ficka massor med inspiration med :)

Anonym sa...

Oj så mycket fint det fanns att titta på här. Vad duktig du är. Återkommer mer än gärna.
/SusanneSj

Anonym sa...

Jösses syrran, vad du hinner med..om du inte är upptagen i något köpcenter till helgen så spelas det innebandy i M-hallen kl.11.00 lördag...du behöver byta miljö lite nu så du inte fastnar i klister, saxar och papper..var du inte innebandy frälst för några år sedan...eller?//Tötter

Anonym sa...

Underbart fina askar och kort!! Men det är ju allt du gör =)
Hoppas allt är bra med dig!!
Kramizar Caroline / Mizty