lördag 24 november 2007

Vilken turdag!





Idag har jag haft en riktigt turdag. Var på scrapträff hos Annas Scrapbooking och lyckades gå därifrån med två vinster. De översta fotot är grejer som jag vann i en omröstning på en kortutmaning. Utmaningen bestod i att göra ett kort i färgerna rosa, svart och silver. Jag hade bara med mig julrelaterade saker och fick således inhandla lite papper för att kunna delta. Har tyvärr ingen bild på själva kortet då jag lämnade det i affären. De andra grejorna vann jag på en dragning bland de som shoppat - man fick en lott per 100 kr man köpte för. Jag hade 'bara' shoppat till mig 4 lotter, men hade ändå turen på min sida. TACK Anna och alla ni andra för en trevlig dag!



3 kommentarer:

Anonym sa...

Och grattis till dig!
Kul att ha hittat till din blogg förresten - mycket fint har du laddat upp och jag kommer nog tillbaka för mer inspiration!

Örnen sa...

Åh vad roligt!!!
Grattis :-)

Petraso sa...

grattis! Fina vinster tillen tjej som gör gör fina kort!!!!