måndag 14 januari 2008

Award - You make my day!


Jag har fått utmärkelsen "You make my day" av Netter, Lotta, MalinZ, Nita, Tesa och VeronikaP. Tack så hemskt mycket tjejer!!
Det är nu meningen att jag ska vidarebefordra denna till tio andra som inspirerar mig med sitt skapande - eller förstås andra bloggar som jag gillar att gå in och kika på ofta! Så här skriver man om awarden:

"Give the award to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel happy about blogland. Let them know by posting a comment on their blog so they can pass it on. Beware you may get the award several times." De tio nominerade är:
Hm, blev visst 9 scrapbloggar och en vanlig... Den vanliga tillhör flygvärdinnan Anette och den läser jag ofta, men det är ingen jag känner och jag har aldrig lämnat en kommentar där. Ska gå in där och ge mig till känna nu;-)
KRAM

10 kommentarer:

Minkamera sa...

Tack!

Anonym sa...

Men tack söta du!

Kram

Anonym sa...

Åh vad glad jag blir!! TACK!!
Kram

Hanna-B sa...

Oj, vad förvånad jag blev (har aldrig fått nåt sånt förut). Tack så jättemycket söta du!

Heléne sa...

Tack för den Diane! :-)

Anonym sa...

Nu får du en Award till av mig : ) Du är så himla duktig och jag är här och tjuvkikar emellanåt.

Anonym sa...

Tack så JÄTTEMYCKET! Du skulle kunna få den direkt tillbaka för du inspirerar mig massor.

TesaB sa...

Är man så go som du så får man många awards. Så är det bara! ;) Här får du en till av mig!

SasSa sa...

Tack söta du!! Va glad jag blir=D!
Kram SasSa

Nina sa...

Åh, sicken raring du är!! Tusen tack! *niger och bockar och skuttar*