fredag 4 januari 2008

PIF utlottning i kombination med mina 10 favoriter från 2007











Hänger på utmaningen att lista sina tio favortilayouter från året som gått. När jag valde märkte jag att jag gärna tog dom som jag nyligen gjort, men nån äldre smög det sig ändå in.

Före jul vann jag en PIF hos Carolina och nu har det blivit min tur att lotta ut två vinster.Följande text har jag lånat från Carolinas sida:
Pay it forward betyder alltså "att skicka vidare" och det är scrap-material som skall skickas vidare. När man blir "piffad", får man ett litet kuvert med posten från den som "piffar" och sedan är det ens tur att "piffa".Vill du få chansen till ett litet brev med scrap-material? Skriv då en kommentar och tala om vilken LO som föll dig i smaken? Givetvis får du kommentera utan att delta i utlottningen, men då får du skriva att du inte vill ha en lott...
Jag drar vinnarna tisdagen den 8/1, så sista dag att kommentera får bli på måndag.

25 kommentarer:

Anonym sa...

Den av dina Lo som faller mig bäst i smaken är "bäcken", helt underbar som alla dina Lo i och för sig. Tack för all inspiration du gett mig under det gågna året. Vill gärna vara med i din PIF utlottning.

Jenny sa...

Mina favotiter är kärleken och avtryck! Tar en lott också!

Anonym sa...

Härliga LO´s Jag gillar HAcke JR och avtryck!!

Tar gärna en lott på PIF:n

Kram Marja

Anonym sa...

Då båda mina barn och jag är med överallt i de flesta LO så vill jag oxå ha en lott.. får jag eller är det bara för eran klubb?? scrapingklubben?//mamman till alla barnen

Jo sa...

Jag gillar avtryck mest, den är så himla fin. Och jag tar gärna en lott!

Anonym sa...

Klart att jag vill ta chansen att piffa till mig lite... :-)
Min favorit bland dess 10 är "Bäcken". Den gillade jag från första stund, den är jättefin!! Men å andra sidan är det riktigt hög klass på allt du gör!!

TesaB sa...

Åh vad många fantastiska! Svårt att välja - VERKLIGEN! Men det är något visst med Avtryck den är så himla finstämd, sen är ju den du vann grodan på också helt fantastisk. Liksom alla andra...

Vad kul att din mamma gick in för sin present så mycket. Det verkar mina tanter också göra. Dom blev verkligen jätteglada och entusiastiska. Ska du göra något scrap-relaterat med berättelserna?

Lotta sa...

Ja du, inte lätt att välja bland så många fina LOer. Men efter en del funderingar så blir det nog "bäcken", den är bara såååååå fin.

Anonym sa...

Gillar lotter!!! Hoppas hoppas....

Min favorit är cowgirl för swirlarna och bäcken för cirklarna;)

Kramiz

Anonym sa...

Jag kan absolut inte välja favorit - tycker att alla är SÅ fina!

Jag vill oxå gärna ha en lott!

Hälsningar
Hellen

Anonym sa...

Vilka fina LOer du har gjort! Fastnade speciellt för "Avtryck". Tar gärna en liten lott! / Elin

Anonym sa...

Vilka LOs! Det blir inte lätt att välja. Men för en som älskar gamla hus blir det nog Bäcken.
Jag är gärna med och PIFar.

Anonym sa...

Jag vill också vara med i ditt lotteri. Håller med de andra, du gör så fina LO:s. Min favorit är "Bäcken"
Hälsningar Marianne/marsipan

Anonym sa...

Min kommentar hamnade någon annan stans tror jag.
Vill ju vara med i utlottningen så nu skriver jag igen.

Anonym sa...

Åh vad kul med en ny blogg att läsa i. Och jätte fina LO:s du gör!

Mvh Myran84 på pyssel.net

Linda (BlueEye) sa...

Jag gillade "Avtryck" bäst. :)

Tar gärna en lott i PIF jag med.:)

Kram från BlueEye på Pyssel.net

Åsa (asali) sa...

Jag diggar "Hacke Jr". Såå cool! Både rubriken, fotot o layouten.

Anonym sa...

Nummer ett med hacke jr är definitivt min favorit! Helt fantastisk tycker jag :D

/Tinto

Koy sa...

Åh så fina Lo du gjort! STAR blev min favorit!
Gillar alla, även dina andra som Tex den om Karlstad ;-)

Fin stad det!

Kram

Anonym sa...

Hur ska man kunna välja??? ALLA är ju underbara! Jag gillar din "enkla" stil, jag tycker du lyckas framhäva en kännsla ialla dina LO´s.
Är gärna med i PIF utlottningen../ Andrea

mamman pysslar sa...

Tycker alla LO's är väldigt fina.
Då jag är väldigt svag för knappar så blir min favorit star. Vill gärna vara med i utlottningen.

Bokmärker genast din blogg, vilken inspriationskälla!

Anonym sa...

Min favorit är Avtryck, den är stilren och ett vackert foto.

Anonym sa...

Hacke är min toppfavorit, så fin! Och hack (höhö) i häl kommer cowboyen! :)

Anonym sa...

Jag hittade hit via Bertastamps sida.. :D Vilka härliga layouter du har gjort! Jag gillar "kärleken" vilka härliga färger! Jag tar gärna en PIF lott. :D

Ulrica sa...

Wow vilka vackra Lo. Kommer åter och tittar mer när jag har mer tid.

Tack för avtrycket i min blogg.