måndag 7 januari 2008

Nytt DT - uppdrag!



För ungefär en månad sedan fick jag ett mail ifrån en illustratör som nyligen designat sin första stämpelkollektion. Hon undrade om jag hade lust att ingå i hennes nystartade designteam. Efter att ha kollat med Annas Scrapbooking att det var okej med ytterligare ett uppdrag tackade jag glatt ja. Ett lass med stämplar har nu anlänt och jag har så smått börjat skapa lite kort. Företaget heter Bertastamps och säljer alltså egenproducerade stämplar. Hemsidan har i dagarna fått en ny kostym som för tankarna till våren. Välkomna in och kika! Förresten, är du kortmakare och sugen på att ingå i teamet så bör du titta lite extra under fliken "Designteam"...

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag fullkomligen älskar din stil, så himla enkelt och avskalat och så sanslöst fint!
Stort grattis till DT-platsen, de är lyckligt lottade som har dig!

Kram

Anonym sa...

Åh vad kul! GRATTIS!!!!

Örnen sa...

Superstort grattis!!!

Lotta sa...

Stort grattis, vad kul. Så fint kort, toksöta fåglar.

Unknown sa...

Grattis till DT-uppdraget! Vad roligt :) Jättefint kort!

Heléne sa...

Det ska bli spännande att se vad du skapar i ditt nya uppdrag :-) Jag kommer ihåg när du gjorde "Bäcken" och det känns görlängesen, hur långt är ett år egentligen?! Min favvo är Cowgirl; gillar foton & broderiet skarpt! Och den med röda knapparna är också himla härlig!

Anonym sa...

Tack för den helt underbara PIF:en. =)

Nita sa...

Grattis till DT-uppdraget!
Du gör kanonsnygga kort. Tack för tipset att de söker fler DT, tyvärr får jag bara tillbaka mina mail när jag skickar till dem, verkar vara nåt fel, tyvärr, jättetråkigt. Lycka till
mvh
Nita
nita.bloggspace.se