onsdag 2 januari 2008

Boken om mig - Min stad



Under hösten har jag unnat mig själv att vara deltagare på en kurs istället för att hålla i den själv... Jag har gått en "Boken om mig" kurs som letts av min härliga scrapvän Heléne. Hon har delgett oss massvis med inspiration och tips under resan gång. Vi har även fått läxor av henne, som vi väl skött sådär;-) Den här layouten gjorde jag om min stad och det är första gången jag gjort en dubbel. Jag har även tänkt att jag ska göra en som handlar om just mitt hus och min lägenhet. Layouterna är lämnade till Annas Scrapbooking för att finnas där som inspiration.

9 kommentarer:

Therese sa...

Vilken bra idé! Den ska jag nog ta med mig till min BOM:D

Sollan sa...

Kanonfin dubbel!! Undrar om jag får låna upplägget? Det skulle passa min hemsatd perfekt ser jag. Hoppas att det går bra? Kramen

Unknown sa...

Vilka fina layouter! Snyggt att du skurit ut blommor och blad så där :)

Jenny sa...

Jättekul idé, den ska jag nog stjäla! Och fin var den också!

SasSa sa...

Åh den är jättefin! Gillar färgerna och upplägget. Kanon!!
Kram SasSa

Anonym sa...

Verkar vara en mysig stad, Karlstad, av din LO att döma. FinLåter bra, jag & familjen flyttar förmodligen ner till er om ett litet tag ...

Anonym sa...

Jag tar gärna en lott .. en blick tusen ord ... tycker jag bara var för härlig .. jätte fint gjord ..

Nita sa...

kika in i min blogg så får du se vad du har fått;-)

LadyDi sa...

Nita: Jag hittar inte in i din blogg. Vad har du för adress??