måndag 31 december 2007

Ett cropbidrag till och en gäst dt layout




Peterlina hade så många skojiga utmaningsskisser att jag var tvungen att få göra en till... Den här gången har jag utgått från kortskissen. För ett tag sedan vann jag en tävling där en del av priset innebar att man skulle vara gäst DT under en månad. Ovanstående layout är mitt första bidrag till det och återfinns även i Katscraps blogg. Har kletat med akrylfärg under fotot och det här är nog första gången som jag låter det vara kvar. Har provat ett antal gånger tidigare, men kasserat pappret sedan för att jag tyckt att det varit för kladdigt...

6 kommentarer:

Sollan sa...

Åh, vilka härliga alster!! Gillar verkligen den där gulliga och roliga ugglan. Lo:n blev ju jättefin med "acrylkladd" på. =D
Ha en god fortsättning och lycka till med ditt DT uppdrag.
Kramen

Jenny sa...

Supersnyggt kort! Och lo'n också, håller med om att det är svårt att få det kladdade fint men du har lyckats! Gillar cirklarna också, och rubriken var supersnygg!

Heléne sa...

Gott Nytt År! Letade efter rosa flamingos till dig igår, men hittade tyvärr inga... ska se om jag inte kan hitta något annat vackert som kan få pryda din gran nästa år ;-) Härliga nya alster! Kram!

SasSa sa...

Men såå fina! Läcker tolkning av kortskissen! Och lo´n... Ja jag blir stum av din begåvning. Grattis till vinsten som Värmlands julkort också;-)!
God fortsättning!
Kram SasSa

Articsisters sa...

Vi behövde stämplar inför ett scrapprojekt som handlade om Sveriges vilda djur. Det resulterade i att vi tog fram lite stämplar och nu säljer vi dem vidare till er som har jägare i familjen, barn som är inresserade av djurspår eller någon som ser en möjlighet att göra ett snyggt kort med spår på.

Välkommen att titta in på vår blog.

Lena & Lisbet

Annika kort & gott sa...

Superfina alster!
kram Annika