fredag 14 december 2007

Oiiiii, jag vann!!

Jippie aj aj, jag har gått och vunnit en cuttlebug! Surfade in på Katscraps sida föut och då hade de precis lagt ut resultatet från deras skisstävling. Texten nedan är hämtad från deras blogg.

Vinnaren i Katscraps tävling är korad!

Jag och Jeja med familjer säger ett stort Grattis till DIANE ANDERSSON som vann omröstningen med sin snygga Cowboy-lo". Vi var eniga om att du på ett smakfullt sätt lyckats kombinera färgerna i fotot med val av papper och dekorationer. Lon är väl genomtänkt och de underbara fotona är verkligen det centrala. Den är stilren men ändå har du lyckats få med många detaljer att se på. Man ser tydligt att du arbetat med skissen men ändå gjort den till din egen. Diane har nu vunnit en sprillans grön groda (Cuttlebug) som står här redo att skeppas iväg till sin nya ägare :-D Jag hoppas även att Diane vill ställa upp som gästande DT under en månad. Det var ett svårt val och det var väldigt jämnt mellan ettan och tvåan. Så vi säger även ett jättegrattis till HANNA PETRINI som kom på 2:a och vinner ett hemligt scrappaket från Katscrap.

Lo´n jag gjorde ser ni i mitt förra inlägg. *Glad*

17 kommentarer:

Hanna-B sa...

Grattis till CB:n! Tyckte LO:n var underbar och jag förstår att du vann med den : )

Sofia sa...

Grattis, jättesnygg LO

Örnen sa...

Åh vad roligt!!!!!
Supergrattis!!!!!!!!!!!

SasSa sa...

Stort grattis vännen! Lo´n är jättefin och vilket pris. Förstår att du är glad-:-)Trevlig helg, fast det är den kanske redan..;-)Kram SasSa

Jenny sa...

Grattis tjejen! Den var supersnygg så du förtjänade att vinna! Håller helt med i motiveringen!

Minimalla sa...

Åååh vad kul! Grattis!!! Din LO var verkligen så himla fin!

Sofie sa...

GRATTIS!!!!

gluGirl sa...

Grattis!
Layouten är kanonfin så jag förstår att du vann.

TesaB sa...

JAAAAa!!!! GRATTIS! Det är ju så roligt och så välförtjänt!!! Den är ju fantastiskt fin och harmonisk din LO och det är så himla kul sättet det hände också! It was meant to be!

Ha det bäst!
Kram!

Anonym sa...

Grattis än en gång! Vi tyckte alla att din layout var helt fantastiskt fin! Och ha det så kul med nya buggen :-)

Unknown sa...

Stort grattis till vinsten!! Så roligt :) - och vilken underbar LO sen!

Anonym sa...

Ja men grattis vad kul ! att du gå och vinner så stort eftersom du skrev i inlägget innan att du inte scrappat på ett tag . och sen går du och vinner en groda . *avis man blir* .. men jätte grattis till dig !

Anonym sa...

Vad roligt, Diane!! Jättestort grattis! :)

Caroline... sa...

Supergrattis till vinsten och en underbar LO!!
Kram

Anonym sa...

Stort GRATTIS!

Anonym sa...

Grattis till vinsten i min PIF-utmaning - kika i min blogg! :)

Anonym sa...

Grattis till grodan. Vad kul.