lördag 29 december 2007

Bidrag till Peterlinas crop




Hittade en skojig utmaning hos Peterlina och gjorde ovanstående LO utifrån hennes 12*12 skiss. Gillade skissen jättemycket och följde den nästan till punkt och pricka;-) Det var första gången jag sytt för hand och det har jag gjort utifrån mallar som jag köpt hos Annas Scrapbooking. Gick nog på mellanstadiet sist jag broderade ngt... Ni som kan, heter mina stygn överstygn måntro?

Ser att fotona ser ut att vara gryniga, men det är dom som tur är inte i verkligheten.

11 kommentarer:

Örnen sa...

Shit vad läckert med stygnen!!!

Anonym sa...

Aaaah, me like! : ) Kanonsnygg va den!!

God fortsättning!

joggemia sa...

Vilken härlig LO! Vilket jobb med stygnen också.

Kram Mia

Anonym sa...

Oj, vad massa nytt och snyggt!! Super med stygnen på LO´n =)
Kram Mizty

Unknown sa...

Så snygg!!!

Pihlina sa...

Jättesnygg! Stygnen var helt underbara! Och vilket jobb det måste varit! :)

Anonym sa...

Gud så läckert det blev med stygnen!

fraise sa...

Wow- att du sytt det där själv!! Jag är tokimpad!! :-)

Heléne sa...

Oooh så snyggt broderat! Tokimpad över att broderikunskaperna fortfarande sitter i :-D Supercharmiga foton också!

Anonym sa...

Snyggt, snyggt, snyggt!!!!
och fint sytt! Jag tycker det ser ut som om det är stjälkstygn du sytt med...
Funderade oxå på att köpa ett sånt där sykit hos Anna men hoppade över det. Det blev så dyrt ändå :(
Gott Slut
kramizar

Jenny sa...

Supersnyggt! Kikade på de där mallarna dom verkade ju superbra, gillar du dom?
Kram J