torsdag 13 december 2007

Första layouten på eeeeeevigheter


Jag har inte scrappat en LO på flera månader, men häromnatten fick jag syn på en tävling och lusten återkom;-) Det var en skisstävling på Katscrap som tilltalade mig och i lördags natt scrappade jag således till 03.30, hm... Fotona förställer min systers son och är från sommarens Canadaresa. Jag tog si så där 1800 kort under de veckorna och bilden på E och vagnshjulet är ett av mina favoriter. Scrappade det i hjärnan redan när han slog sig ner på den där roten;-)

2 kommentarer:

bitte71 sa...

Jättefin Lo: härliga och passande färger och snyggt med de små "tygbokstäverna":-)
kram

TesaB sa...

Gud vad fin den är! Vilken harmoni i allt!!! Fotona är ju hur underbara som helst - och passar ju som handen... till din färgskala! Såååå du är en nattscrappare du. Har försökt det en gång, men när jag vaknade på morgonen undrade jag vad i HELA FRIDEN jag hållit på med. Men det lider inte du av ser jag!