torsdag 20 december 2007

Glimtar av mitt hem i juletid











När jag startade upp den här bloggen för en dryg månad sedan var tanken att jag skulle blanda inredning och scrapbooking, men inredningsinläggen har visst lyst med sin frånvaro. Nåja, det är väl aldrig försent att bättra sig. I dag tänkte jag dela med mig av några bilder från min lägenhet. Jag har ju inte världens mest julpyntade hem precis, men lite jullikt är det i alla fall och snart är det dags för granen att göra entré. Funderar som bäst på vilken färguppsättning jag ska välja i år - jag har ju några stycken;-) Lutar nog åt att jag kör samma stil som förra året, d v s. en kungsgran med enbart vita dekorationer. Vad har Du i din gran?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefint du har det hemma, skulle också vilja välja själv vad jag ska ha i granen...men det brukar va barnen som klär den och då åker allt pynt vi har dit på direkten *hm* men det är ju barnens högtid, så jag säger inget ;0)
www.asamia.blogg.se

Stina sa...

Det ser väldigt fint ut.Kram

Anonym sa...

Åh, vad fint du har det! Vill också ha det så fint och fixat.

Vår gran kommer vara klädd i rött och silver, min sambo totalvägrar allt annat. Tråkmåns.

Anonym sa...

Du syrran.. jag glömde att tala om att barnen har knåpat och klippt smällkarameller till din julgran.. de har sysslat med det hela hösten... för att din gran ska bli extra fin.. Röda, lila och gröna är de, hoppas att du ändå tycker det passar. Svänger förbi med dem under helgen.. spara lite plats på granen för de har gjort fem var. Kram D

Ett hus i vitt sa...

Åh vitt är ju bäst om du frågar mig ;-). Jag har en bild på min gran i bloggen! Där hänger egentillverkade strutar, smällkarameller, hjärtan och stjärnor. Lite änglavingar och hjärtan i fattigmanssilver. Och ljus och stjärna så klart! Kram, Anette