fredag 8 februari 2008

Gårdagens motiv har blivit ett kort


Blev ett kort till igår innan John Blund kom och tog över scenen;-)
Ska ge mig av och träna nu, men ikväll ska jag nog ge mig på färgläggandet igen.
Förresten, hinner jag inte det så lär jag få tid till det i morgon, då är det nämligen en underbar tv-dag för en sporttokig scrappare...

09.25 Längdåkning, damer
09.55 Slalom, herrar
10.45 Skidskytte, damer
11.25 Störtlopp, damer
12.30 Längd, herrar
12.55 Slalom, 2:a åket
14.00 Skidskytte, herrar.

Kan det bli bättre??? ;-)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Oh, vilka underbara kort du har skapat!!! Ögonfröjd för hela pengen!

Helena sa...

Vilka underbar kort du gjort.=)
Jag är oxå sugen på att prova på MCP tekniken men jag har inte köpt några grejor till det ännu.
Ser fram emot att få se fler av dina fina alster.
Ha en skön lördag!
Kram

Anonym sa...

Fniss, fniss. Se man på en scrapare till som gillar skidor :)
Då vet jag vad du gör hela veckan :)

Är oxå sugen på att prova MCP.

Kram Anna

Lotta sa...

Vilket underbart kort, love it....

Ang. mitt kort och dom blossande kinderna....Japp, det är torrchalk. Lite ljusrosa, så får dom lite rodnad på kinderna. Dock fick jag lite för mycket på detta kort tyckte jag nog allt. Men det ger annars en fin rodnad tycker jag:)

Anonym sa...

Hej, jätte sött kort!! Du är jätte bra på att färglägga motiv!! Du indrade över texten på mitt senaste kort, det är Blossom mini t QK, lånat det av Örnen :-) gillar det skarpt och skulle vilja ha det själv i både mini o Grande ... men ja, det är mkt jag önskar mig :-o ... nu ska jag spana lite till hos dig, Kram