söndag 10 februari 2008

Nu väntar jag bara på en middagsinbjudan!


Blev sugen på att göra ngt av den härliga lökstämpeln jag köpte på mässan i Karlstad och det blev ett tackkort av det hela. Tja, nu väntar jag bara på att någon ska bjuda mig på middag så att jag kan få ge bort det;-) Motivet är målat med min nya favoritteknik MCP. Det enda som jag upplever besvärligt med det sättet att måla är att det ilar i mina tänder när jag gnuggar stompfen mot pappret... Förresten, har ju sytt på kortet också och det var premiär för mig i scrapsammanhang.

13 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket snyggt kort!
Den där stämpeln har jag ju också, får nog plockas fram igen.
Eva

Unknown sa...

Så fint!!! Jag kan bjuda på middag, så kanske jag får det fina kortet sen :-) ;-)

Sofie sa...

Läckert! Och vilken rolig stämpel, känndes lite ovanlig :-) Folk kommer nu slåss om att bjuda hem dig för att få kortet ;-)

Anonym sa...

Snyggt! Jag har den också - använde dem som tackkort när kocken på makens jobb skulle sluta...:-D

Inger Marie sa...

Å for en herlig blogg du har.
Og så utrolig mange herlige kort du lager.
Nydelige farger og detaljer. Falt jo helt for boken og boksen med alle spørsmålene til din mor. Forstår godt at det ble en dyrebar skatt.
Jeg kunne gjerne tenkt meg de spørsmålene du har stilt så hvis du vil maile dem til meg blir jeg utrolig glad :)

Min adr; inger.marie@getmail.no

Ha en fin kveld!!

Klem fra Inger Marie

Jenny sa...

Jätte mycke fint nytt här! Och den där tekniken att måla verkar passa dig superbra! Det blev super fint!

Anonym sa...

Vilket snyggt kort! Så kul att dyka in här och upptäcka "min" stämpel på kortet! ;-) Jätteläckert med sömmen också!
MVH / Sofia

Erica sa...

Hej! Vilken fin blogg du har här! Gillar verkligen lökkortet och dina andra kort. Tack för den fina kommentaren på min blogg. Ha en bra vecka!

Anonym sa...

Du kan få komma på middag hos mig! ;) Urfint kort! Kram

Karin sa...

Snyggt D! :) Ja, precis som de andra säger så lär du väl överösas av middagsinbjudningar nu... Fick idén att kanske göra ett liknande men skriva till "...på förhand", och så skicka till en duktig kock! ;)

bitte71 sa...

Oj, vad mycket fint du har gjort sedan jag var här senast! Och tack för kommnetaren i bloggen: ja, det är clear stamps från gel á tins (wild things tror jag de hette).
Min absoluta favorti bland diina senaste kort blev nog det med änglarna på : blev genast kär i den stämpeln!:-D
Kram!

Hanna sa...

Jättefint kort - och de här under också!
Tack för kommentaren i min blogg, pappret på LO:n "Jag" är Basicgrey, serien Mellow.

Anonym sa...

WOW!! vilket läckert kort!!