söndag 24 februari 2008

Puh, ingen lätt utmaning...


Den här månaden fick DT- gruppen hos Annas Scrapbooking ett färdigt kit att jobba med. Anna hade inte direkt plockat ihop några "Dianefärger", utan det var lila, rosa, grön, orange och gult. Det som ytterligare försvårade det hela var att hon även valt fotot vi skulle scrappa med...
Jag hade tänkt försöka klara mig utan att lägga till ngt, men så blev det inte. Den svarta cardstocken och de två stora blommorna har tillkommit. Själva cardstocken är eg blekgrön, men här ser den nästan ut att vara vit.
Nu ska det bli spännande att se hur mina teamkamraters layouter blir, alla hade nämligen samma papper och samma foto att utgå ifrån.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken rolig utmaning.

Visst hade rätt angående pappret
=0)
Har inte lärt mig alla finesser på blogg.se därav är vissa kort klickbara och vissa inte....
Förhoppningsvis åtgärdas detta i kommande inlägg....

Anonym sa...

Vad fint!!!!!!!! Tack för en underbar LO!!!

Anonym sa...

Oh, vad fin Älskar blommorna!!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Galet snygg! Gillar ditt upplägg massor!

Anonym sa...

Jag hittade LO´n!! :-)
Härligt Diane! Dina LO är jättefin!!