måndag 25 februari 2008

Ytterligare ett DT- uppdrag




Den här månadens paket innehöll också en pappmugg som jag antog skulle genomgå en aniktslyftning;-) Ganska snabbt dök det upp en bild i huvudet och i går skred jag till verket. Jag har målat den med akrylfärg och dekorerat med gräs, tuppar, blommor, en liten fjäril och två tags. Det vita trasslet har jag köpt på nån blomsteraffär och i boet ligger mandelägg från Anton Bergs, mums! I morgon får min mugg flytta till Annas Scrapbooking och det är se men inte röra som gäller. Nåde den som smaskar i sig mina ägg;-)

12 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad fin den blev. Nu längtar jag till påsk : )

Kristina sa...

MUMS!

Anonym sa...

Så häftigt, en sån ska jag försöka mig på!! Bra sak att ge bort när man ska på påskfest =)

Anonym sa...

Lööövli! Vad sugen jag blev på att göra några såna och ge bort nu i påsk! Tack för inspron!

Kramar

Anonym sa...

Så snyggt, vilken härlig förändring!

Anonym sa...

Jättesnyggt!

/Magda

Ulrika aka LillBlomman sa...

Cool idé! Väldigt ätvänligt,hi hi! Nu blev jag ju sugen på påskgodis! Ha det gott!

Karin sa...

Åååh gu vad gott!!! Mitt absoluta favoritgodis!! Såna bilder är snudd på förbjudna. Jättesnyggt gjort också! Verkligen. :D

Lotta sa...

Vilken häftig grej, toksnygg. Bra påskpresent ju:)

Anonym sa...

Sååå läcket!

Lisbet sa...

Hej hallo...

Nu har jag lagt in dig i bloggrundan. Rätt många surfar via den.

Jag hinner titta på alla då och då i alla fall. När jag inte hittar inspiration mest.

Anonym sa...

åååååååå anton bergs ägg, ååååå nu längtar jag extra mycket till påsk, de är mina favoriter på påsk :-D